خطا شناسایی استفاده استرالیا هوش مصنوعی

خطا: شناسایی استفاده استرالیا هوش مصنوعی پهپاد کوسه یاب زیردریایی سیدنی

گت بلاگز وب‌گردی کدام قسمت های بدن به ماساژ نیاز دارند؟

فواید ماساژ بر کسی پوشیده نیست. ولی بسیاری از افراد، ماساژ را مختص کمر و شانه ها می دانند. مورد نیاز به ذکر است که ماساژ، عملی پرفایده است و باید جهت دیگر ن

کدام قسمت های بدن به ماساژ نیاز دارند؟

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان، فایده های ماساژ بر کسی پوشیده نیست. ولی بسیاری از افراد، ماساژ را مختص کمر و شانه ها می دانند. مورد نیاز به ذکر است که ماساژ، عملی پرفایده است و باید جهت دیگر نقاط بدن از جمله سر، صورت و غیره نیز انجام شود. در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید که از فایده های ماساژ بهره مند شده است اید.
ماساژ بدن جهت کم کردن دردهای ناشی از خشکی بدن، مقابله با استرس و حتی کم کردن تجمع مایعات در بدن بافایده هست. اگرچه جهت ماساژ دادن به تبحر و داشتن اطلاعات کافی نیاز هست، ولی با این حال ما می توانیم با آموزش چند ماساژ راحت کیفیت زندگی مان را اصلاح ببخشیم.

عبارات مهم : ماساژ

برای بهره مند شدن از یک ماساژ کامل، در نخستین گام نیاز به بعضی امکانات هست. جهت این کار برخوردار بودن از یک اتاق، تخت یا صندلی مخصوص، اندکی نور و همچنین محیطی آرام و بدون سر و صدا الزامی هست. در نظر داشته باشید که دمای محیط نیز باید مناسب باشد. فردی که ماساژ می دهد بهتر است اتاق را با چندینه شمع یا حتی عود(البته به شرطی که فرد مورد نظر به آن آلرژی نداشته باشد و بوی تند باعث آزارش نشود) آماده کند. استفاده از عصاره های روغنی آرامبخش مانند اسطوخودوس تاثیر زیادی در ایجاد آرامش فرد دارد.
کدام قسمت های بدن به ماساژ نیاز دارند؟
علاوه بر این نیاز به روغن ماساژ دارید. امروزه این روغن ها در اکثر داروخانه ها و مغازه های مخصوص وجود دارند. البته باید به نوع پوست فرد توجه کرد. اگر پوست وی حساس باشد، نیاز به روغن های مخصوص هست. ملایم ترین روغن ها مشمول بر روغن بادام و روغن جوجوبا می شود. حوله تمیز که گرم شده است باشد نیز از دیگر لوازم مورد نیاز ماساژ خوب است.
علاوه بر ماساژهایی که به دستور دکتر انجام می شود، همه افراد می توانند از یک جلسه ماساژ 30 تا 45 دقیقه ای بهره مند شوند تا دردهای روزانه از تن ارزش زدوده شود. ولی باید بدانید که بعضی از نقاط بدن وجود دارد که ماساژورها بدون فوت وقت به سراغشان می روند و ماساژ می دهند.
ماساژ سر جهت قبل از امتحان و جهت صاحبان مشاغلی که نیاز به تمرکز زیادی دارند و افرادی که ساعات زیادی با رایانه کار می کنند بافایده است
خودتان نیز می توانید جهت خلاص شدن از دردها و خستگی های روزانه به سراغ این نقاط بروید و ماساژ دهید. خواهید دید که احساس بهتری داشته و هر چه سریعتر به آرامش می رسید. بنابراین از ماساژ این 5 قسمت بدن غافل نشوید.
سر
درست است که ماساژ شانه ها خستگی را از تن به در می کند، ولی ماساژ سر نیز از اهمیت زیادی برخوردار هست. بیش از نیمی از افراد در آخر روز کاری از خستگی زیاد زحمت می برند. ماساژ سر و بویژه جمجمه، احساس خوشایندی ایجاد می کند، چون به واسطه جنبش جریان خون باعث آرامش و استراحت عضلات ناحیه سر می شود.
اگر توجه داشته باشید استرس جمع شده است در بدن باعث ایجاد پرسشها سلامتی شده است و افسردگی در پی دارد. ماساژ جمجمه یکی از عالی ترین روش ها جهت کم کردن این حالات است.
از ماساژور بخواهید سرتان را ماساژ دهد. ماساژ نقطه بالای سر (بین ابروها و بالای جمجمه) جهت افرادی که کارشان ذهنی است و از مغزشان زیاد کار می کشند، فوق العاده هست. این ماساژ همچنین جهت قبل از امتحان و جهت صاحبان مشاغلی که نیاز به تمرکز زیادی دارند و افرادی که ساعات زیادی با رایانه کار می کنند موثر هست. ماساژ جمجمه باعث آزاد شدن فشارها شده است و بداخلاقی را از بین می برد. این نوع ماساژ همچنین به اصلاح کیفیت خواب کمک زیادی می کند.
صورت
از ماساژور بخواهید صورت تان را نیز ماساژ دهد و یا اینکه خودتان این کار را انجام دهید. این کار نه تنها با باز کردن پوست باعث جوان تر به نظر رسیدن می شود، بلکه به شما کمک می کند که احساس آرامش بیشتری کنید. اگر مضطرب یا عصبی شده است اید، پیشنهاد می کنیم ماساژ صورت را انجام دهید. ماساژ صورت بعد از یک روز کاری خسته کننده و همچنین در مواقع اضطراب و فشارهای معنوی روانی کمک زیادی به فرد می کند.
گوش ها
ماساژ گوش ها بیش از آنچه تصور می کنید شما را به آرامش می رساند. آیا می دانید که یکی از عوامل استرس زا، صداهای محیط در کلانشهرها است که در طول روز در معرض آن قرار داریم؟ صدای بوق ماشین ها، داد و فریاد مردم، صدای موسیقی و تمام صداهای اطراف ما باعث خستگی و حتی ایجاد اضطراب و پرسشها ناشی از آن می شوند.
ماساژ ران ها و پاها نه تنها لذتبخش هست، بلکه به پیشگیری از بعضی دردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت کمک زیادی می کند
در عوض سکوت باعث آرامش روح و روان شده است و از هجوم افکار منفی جلوگیری می کند. علاوه بر این باعث کم کردن از بین رفتن انرژی مغزی می شود.
ماساژ پشت گوش ها با حرکات دورانی و سپس تکان دادن نرمه گوش در جهت عقربه های ساعت باعث ایجاد آرامش روح و روان می شود. بنابراین فقط به ماساژ شانه ها بسنده نکنید.
نوک انگشتان
معمولا کسی نوک انگشتان خود را ماساژ نمی دهد، ولی غافل شدن از این نقاط اشتباه هست. اگرچه نوک انگشتان از مقاوم ترین نقاط بدن هست، ولی در عین حال جزو حساس ترین نقاط نیز محسوب شده است و نیاز به توجه خاص ای دارند. این نقاط حاوی پایانه های عصبی زیادی است که باید با تکنیک فشار آوردن به آرامش برسند. این نوع ماساژ جهت افرادی که در طول روز با صفحه کلید رایانه کار می کنند و در حال تایپ هستند عالی است.
ران ها
پاها و ران ها جزو نقاط فراموش شده است در ماساژ محسوب می شوند، چون معمولا ماساژ تا کمر و دنبالچه انجام می شود. ماساژ ران ها و پاها نه تنها لذتبخش هست، بلکه به پیشگیری از بعضی دردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت کمک زیادی می کند. بنابراین از ماساژور بخواهید که پاهایتان را نیز ماساژ دهد. می توانید در اوضاع راحتی بنشینید و این نقاط از بدن تان را به آرامی ماساژ بدهید.
منبع: وب سایت تبیان
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ماساژ | ماساژور | ماساژ بدن | پایانه عصبی | فواید ماساژ |

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog